رستوران های روسیه
نوشته شده توسط : مریم

رستوران های روسیه

رستوران چستنایا کوکهیا مسکو روسیه

یکی از رستوران های نامی و خوب نزد مردم روسیه رستوران چستنایا کوکهیا می باشد،زیرا در این رستوران شما می توانید غذاهای لذیذ با طعمی متفاوت را میل فرمایید، در این رستوران شما غذاهای مدرن روسی که ابداعات سرآشپز اروشنکو است را سرو می کنید.  تور روسیه نوروز 97 نام این رستوران به معنای رستوران راستکار (صادق) است و این از شخصیت سرآشپز، کیفیت غذاها و قیمت آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.این رستوران مناسب افرادی می باشد که به دنبال غذایی جدید و ترکیب خوب سبزیجات و گوشت می باشند است،فضای گرم و دکوراسیون خاص این رستوران کاملا برای جمع های خانوادگی و دوستانه مناسب می باشد زیرا اصلا متوجه گذشت زمان نمی شوید.

رستوران دکتر ژیواگو مسکو روسیه

رستوران دکتر ژیواگو با دکوراسیون خاص سفید و قرمز محیط دل انگیزی را به وجود آورده است تور روسیه زمستان 96 این رستوران در طبقه اول هتل نشنال مشرف بر کرملین واقع شده است،لوسترهای بزرگ و قرمز رنگ به شکل ستاره موجود در رستوران نظر اکثر گردشگران تور لحظه آخری روسیه روسیه را به خود جلب می کند، همچنین اگر تمایل دارید نمونه ایی از معماری و طراحی روسی را از نزدیک ببینید این رستوران بهترین گزینه می باشد،در این رستوران منحصر به فرد شما مسافران تور روسیه می توانید انواع غذاهای روسی با کیفیت عالی و قیمت مناسب میل فرمایید در ضمن نزدیکی این رستوران به مرکز شهر و مراکز خرید کار را برای شما ساده تر می کند. 

رستوران دکتر ژیواگو مسکو روسیه

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی یکی از رستوران های معروف روسیه می باشد که در منطقه سوچی واقع شده است تور روسیه اسفند 96 که بهترین کینکالی (یک غذای محلی) را ارائه می دهد. غذاهای این رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ است که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیتی عالی برخوردار است.تور روسیه نوروز 97 رستوران دارای چند میز و صندلی در فضای باز می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این رستوران معروف در سوچی سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران تزار سنت پترزبورگ روسیه

رستوران تزار با طراحی بسیار زیبا و چشم گیر به سبک تور جام جهانی روسیه 2018 سنتی روسی و با نقاشی های رنگ روغن از اشراف روسی در مرکز شهر سنت پترزبورگ آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی روسی: سوپ گوشت, تور روسیه بهمن 96 استراگانوف, دسر ناپلئون و... می باشد که در ظروف مسی سرو می شوند. محیط رستوران بسیار آرام و دلنشین و کارکنان رستوران بسیار گرم و صمیمی هستند. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران سنتی روسی سر بزنید و در محیطی آرام سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران لاماری مسکو روسیه

رستوران لاماری یکی از بهترین رستوران های مسکو می باشد  تور جام جهانی روسیه 2018 و دارای سه شعبه مختلف است که دو شعبه از آن در مرکز شهر مسکو و یکی دیگر در بزرگراه مسکو واقع شده و آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های بین المللی مانند: بارموندی استرالیا, اره ماهی مدیترانه, خرچنگ دریایی کانادا, ماهی آزاد اسکاتلندی, ماهی روغن مورمانسک, نودل و ... می باشد تور روسیه بهمن 96 که از بهترین ماهی ها و مواد غذایی که روزانه از فرانسه, ایتالیا, نروژ, انگلستان و تونس به روسیه صادر می شود تهیه می شوند. رستوران لاماری دارای یک مغازه ماهی فروشی می باشد که باعث جذب مشتری بسیاری شده است. تور لحظه آخری روسیه در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در مسکو سری بزنید و غذا های دریایی خوش طعمش را امتحان کنید, بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

رستوران اسکای لانگ مسکو روسیه

رستوران اسکای لانگ در نزدیکی پارک اسپروهیلز بر روی رودخانه مسکو با ارتفاع 100 متر آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. در این رستوران می توانید نمایی 360 درجه از مسکو را نظاره گر باشید. منوی رستوران اسکای تور روسیه بهمن 96 لانگ شامل انواع غذاهای روسی, بین المللی و دریایی می باشد و از محبوبیت خاصی بین مسافران تور روسیه برخوردار می باشد. به دلیل مکعب های طلا کاری شده در طراحی, رستوران به مغز طلایی نیز معروف است. در سفرتان با تور روسیه امکان وقت گذراندن و تست غذاهای خوش طعم برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت کافی را ببرید.تور دقیقه 90 روسیه





:: برچسب‌ها: رستوران های روسیه,رستوران چستنایا کوکهیا مسکو روسیه,رستوران دکتر ژیواگو مسکو روسیه,رستوران بلی نوچی سوچی روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: